AJUNTAMENT DE BELLVIS Administracions públiques Bellvís Lleida

Els clubs de lectura de Bellvís com a referent cultural a Mollerussa Televisió

19/04/2024

El municipi de Bellvís i els Arcs destaca entre altres coses per l’interès i la força cultural de la població.  Amb molts actes i activitats socioculturals organitzades pel propi ajuntament o per les associacions del municipi que sempre tenen un projecte o una actuació per realitzar. Entre totes aquestes activitats destaca tot allò que es produeix a l’entorn de la biblioteca. Des de presentacions de llibres a tastos musicals. Passant per la gran quantitat de clubs de lectura que s’hi desenvolupen. Tota aquesta efervescència és possible gràcies a la feina i el saber fer de la bibliotecària, Magalí Vallverdú, que programa i projecta activitats per a tots els gustos i edats. Des que el 2018 Bellvís vam inaugurar la nova biblioteca, situada al Casal Cultural Sebastià Serrano, va augmentar de forma exponencial l’activitat cultural del municipi. Des de llavors, no hem parat de programar actes i no han deixat d’aflorar clubs de lectura. Aquest any tenim vuit clubs de lectura en actiu.

Davant d’aquesta força cultural de la nostra biblioteca, els periodistes de Mollerussa Televisió han volgut fer un magnífic reportatge en què paren atenció a dos clubs de lectura ben especials: el més jove, el club llibràtiques, i el 90+, un club de lectura format per persones majors de 90 anys.

Gaudiu del reportatge i sentiu l’orgull del nostre poble i la seua gent!