Dimecres, 22 De Febrer De 2017
Carrer Domènec Cardenal, 48 Bellvís, Bellvís - 25142 Telèfon: telf 973 565000 Fax: fax 973 565668
ajuntament@bellvis.cat

Recull de notícies

23/01/2017

Reunió informativa sobre pressupostos i adequació de l'espai de les Monges

El dimarts dia 24 de gener, a les 21h a la sala d’actes del Casal Cultural Sebastià Serrano.

LAjuntament convoca a tothom qui estigui interessat a una sessió informativa sobre el pressupost municipal de lany 2017 i seguidament, es parlarà sobre la nova urbanització de lespai de Les Monges. El dimarts dia 24 de gener, a les 21h a la sala dactes del Casal Cultural Sebastià Serrano.

En aquesta reunió informarem sobre la distribució pressupostària per al 2017, quines seran les despeses de l'Ajuntament  i, sobretot, quines seran les inversions.

També informarem sobre les propostes per a l'espai de les Monges i quin serà el procés de redacció del projecte a parir de les propostes presentades.

Finalment, l'equip de govern respondrà les preguntes sobre temes del poble que vulguin adreçar el presents.