Dimecres, 22 De Febrer De 2017
Carrer Domènec Cardenal, 48 Bellvís, Bellvís - 25142 Telèfon: telf 973 565000 Fax: fax 973 565668
ajuntament@bellvis.cat

Recull de notícies

29/01/2017

La memòria del Pla a Bellvís

Foto

Aquest vespre s'ha projectat al Casal Cultural Sebastià Serrano el tercer i últim capítol de la sèrie documental de divulgació històrica "La memòria del Pla. 1931-1955".

Cal assenyalar que l'interès per la recuperació de la nostra memòria històrica s'ha traduït en una notable assistència de públic en les tres jornades.
Volem agrair al Jordi Soldevila, coautor d'aquest treball d'investigació, la seva disponibilitat per a acompanyar-nos en cadascuna de les jornades, així com les seves explicacions introductòries.
Aquest document, de gran valor testimonial, és un homenatge a tots aquells padrins i padrines de la nostra comarca que van viure aquell període històric i que, hagin o no participat en aquest documental, van veure les seves vides profundament marcades per aquells fets.